duminică, 21 februarie 2010

Ursul de Argint pentru "Eu cand vreau sa fluier, fluier" al lui Florin Serban (VIDEO)

Rar mi se intampla sa deschid dimineata un site de stiri si sa zambesc ori sa ma bucur de-a dreptul de o stire buna/ pozitiva. Dimineata am aflat ca filmul Eu cand vreau sa fluier, fluier, al debutantului Florin Serban, a obtinut doua premii la Berlinala: Ursul de Argint si Premiul Alfred Bauer pentru inovatie artistica.
Colegii de la HotNews.ro mentioneaza ca insusi presedintele Traian Basescu l-a sunat pe Florin Serban sa-l felicite. Nu sunt impresionat de acest gest, dar nici nu mi se pare deplasat, din contra, e un gest de normalitate.
Din cate stiu, de la sfarsitul lunii februarie martie, pe 26 mai exact, o sa ruleze in cinematografe "Eu cand vreau sa fluier, fluier". Chiar si fara premii, eram nerabdator sa-l vad, starnit de trailerul sau.
Personajul principal este Silviu, interpretat de catre George Pistereanu, un puscarias a carui viata se complica exact cu doua saptamani inainte de eliberare. El afla ca mama sa, intoarsa din Italia, vrea sa-l ia cu ea pe fratele sau. Nu are decat 5 zile sa gaseasca o cale de a opri pe mama sa.
Deciziile pe care le va lua sunt complicate si de dragostea care-l loveste intr-un mediu ostil acestui sentiment. Ana, interpretata de catre Ada Condeescu, este o studenta la Sociologie care face practica in inchisoarea lui Silviu. Cei doi se vad, vorbesc si lucrurile se complica foarte tare.
Video - trailer Eu cand vreau sa fluier, fluier

Niciun comentariu: