joi, 29 octombrie 2009

Si Mediafax da cu bata in titlu si in text

UPDATE: Daca Money.ro a modificat imediat greseala semnalata de mine si a comentat pe blog, joi, la 22:30, stirea de pe Mediafax e tot varza cap [titlu] coada [corp text]. Cu alte cuvinte nimeni nu verifica articolele postate, nimeni nu se uita daca a scris cineva despre ei [Mediafâs]. Premium!!!

Am semnalat mai devreme o greseala intr-un titlu de pe Money.ro si am scris ca nu exista nicio scuza, din pdv-ul meu, pentru erori in fruntea unei stiri. Iata ca si Mediafaxul o comite, de data asta cu o litera lipsa: "Sute de sindicalişti de la metrou au protesat la Ministerul Transporturilor". Nu, nu vanez erori, vad ce-mi vine pe RSS si ma zgarie pe retina neatentia/ indolenta/ prostia.

Oricum si textul stirii e plin de greseli. Am citit doar prima parte, nu am timp si nici motive sa le fac eu corectura:

"Ion Rădoi, preşedintele Uniunii Sindicatului Liber Metrou (USLM), a spus la începutul mitingului că a cerut şi Preşedinţiei şi Guvernului să le rezolve problemele, dar că ambele instituţii au trimis Ministerului Transporturilor cererea de soluţionare. "Deci nu au vrut implicare. Au pasat responsabilitatea şi Preşedinţia şi Guvernul", a susţinut liderul sindical.

Sindicaliştii au au avut o discuţie cu secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Constantin Dascălu, care le-a promis că săptămâna viitoare, în şedinţă de Guvern, se va aproba bugetul de venituri şi cheltuieli al Metrorex.

Rădoi a informat sindicaliştii din faţa Ministerului Transporturilor că vor continua protestele, deoarece nu au obţinut "nimic clar din partea Guvernului şi că este posibil ca, dacă săptămâna viitoare nu se aprobă bugetul, pe 15 noiembrie să se ajungă la grevă generală la metrou".

"Se pare că trebuie să manifestăm în continuare. Nu s-a aprobat în şedinţa de ieri (miercurii- n.r.) decât Memorandumul privind solicitările noastre şi, în aceste condiţii, nu ne putem opri din acţiunile de protest", le-a spus Rădoi sindicaliştilor.

El le-a mai spus [repetitie - nota Ovidiu Draghia] acestora că, dacă nu se rezolvă problemele, vor depune la 1 noiembrie, la Ministerul Muncii, cererea de conciliere privind conflictul de muncă, iar în_15 noiembrie s-ar putea ajunge la greva generală [...]"

Nu ma mira ca redactorul a pierdut virgule pe drum. Si asa a facut exces in text! Distrati-va cu alte greseli frumoase, citind cu rabdare articolul - am pus si nofollow ca nu merita altceva bataia asta de joc. Ups, ma intreb: ma cearta Mediafaxul ca am preluat mai mult de 400 de caractere din textul sau premium?

Redactii cu profesionisti, ce mai...




Niciun comentariu: