vineri, 5 decembrie 2008

Sunt la Ursus Alchool Free Track; Piedone face dezvaluiri

Vineri, zi frumoasa, numai buna de evadat de la birou. Si cel mai fain e sa evadezi in interes de serviciu, deci chiar cu munca, dar in aer liber. De azi pana duminica are loc langa Parcul Tineretului din Bucuresti, langa Palatul Copiilor, Ursus Alchool Free Track, singura competitie de offroad urban din Romania, cu motoare si masini tunnate.

Am facut poze, am dat raportul pentru cititorii Xtrem.ro, am facut si cateva filmari mai putin profesioniste cu N 95-ul meu - colegul meu Madalin a avut o scula mai buna si va pune azi pe site filmarile si pozele lui.

Si am dat si de primarul Piedone, impozant cum il stim. Am profitat de ocazie sa-l intreb daca e gata pe 13 decembrie cu partia de schi, aflata langa circuitul de offroad. Iar la baza e si patinoarul care va fi oferit la pachet locuitorilor din Sectorul 4.

Piedone a zis ca daca timpul nu va face figuri vor fi puse in functiune tunurile de zapada si pe 13 partia de schi si snowboard, prima de acest fel din Bucuresti, cu nocturna, va fi inaugurata.

Si, tot Piedone se bucura de caldura din zilele astea si regreta ca a scos palmierii. Dar parca tot e mai bine sa vina frigul pentru schi si patinaj.

Duminica, ultima zi a evenimentului Ursus Alchool Free Track, voi fi aici cu arme si bagaje. Mai ales ca e cea mai faina zi: intrecerea profesionistilor, categoria Extrem.

Niciun comentariu: