joi, 20 noiembrie 2008

Fortat sa votez cu PD-L?? M-am testat pe www.testvot.eu

Chiar daca nu cred ca merg sa votez uninominal pe 30 noiembrie, mi-am facut testul de vot pe www.testvot.eu. E un site misto, unde, pe baza informatiilor din programele politice ale partidelor, si pe baza optiunilor personale pe diverse teme (Social, Sanatate, Politica etc.), ponderate, afli la final un clasament al partidelor care raspund cel mai bine preferintelor tale.

Iata ce a iesit la mine, pe general - pentru ca la final se poate face si un select pe teme, afland ce partid ne-ar rezolva cel mai bine pe un subiect specific:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-am facut si eu testul, insa mi se pare ca are destule lipsuri, plecand de la modul cum sunt formulate intrebarile, pana la numarul redus de partide incluse in test (lipsesc de pilda PIN sau PNTCD). As recomanda mai degraba Busola Politica, lansat cu ceva timp mai inainte: www.busolapolitica.ro

Ovidiu Draghia spunea...

Ok, mersi de sugestie... Daca si acolo iese PD-L-ul, e clar... :D