joi, 20 noiembrie 2008

De ce mancam plastic?

De ce iei pungi de plastic de la magazin cand poti sa ai una/ doua sacose solide la tine pe care sa le folosesti cat mai mult timp? Oricum, de la anul plasticul va costa.

De ce la bucatarie folosesti la greu farfuriile de plastic, cutitele, furculitele si lingurile de plastic? De ce bem in pahare de plastic? Am putea folosi ustensile aduse o singura data de acasa, alaturi de doua cani, una pentru apa/ alta pentru cafea/ ceai.

De ce nu traversezi mereu pe verde? Stiu, graba asta. Dar ce facem cu acele 10/ 15 secunde "furate"?

De ce unii, sa nu acuz pe nedrept pe toata lumea, arunca scrumul si chistocul pe geamul masinii? Din cate stiu, toate masinile vin dotate cu scrumiere.

De ce arunci pe jos diverse chestii, de la biletul folosit de autobuz, la PET-ul de Cola, cand in preajma nu e un cos de gunoi? Scuza anterioara si aceea ca deja exista o gramajoara de gunoi improvizata nu stau in picioare.

De ce ma deranjeaza tot ce am dece-uit mai sus? Nu am un raspuns, insa stiu ca imi doresc sa fie altfel. Mai ales ca nu e nimic complicat in a schimba lucrurile. Tot ce am semnalat e la nivel de individ si, daca macar unul din cei cativa cititori ai mei schimba ceva, eu sunt multumit.

Niciun comentariu: