vineri, 22 august 2008

Mortii ei de presa - Realitatea.net face trafic cu copil mort si torturat

Mi-e scarba in unele momente de meseria pe care o am. Mi-e sila ca sunt jurnalist, in momentele in care ajung sa ma bucur de o stire daca are hoituri multe. "Accident pe DN 1!", anunta o voce. "Cati morti?", intreaba o alta. "Unul singur". "Hm, cam putin, hai s-o dam!" Acest dialog se poate auzi in orice redactie TV, radio sau de publicatie on-line. Daca ai morti, ai stire. Sau "carnita" cum spunea o colega dintr-o redactie prin care am trecut.

Anul trecut, cand cu atentatele din India (sper sa nu gresesc perioada), anuntam cu satisfactie satanica update-uri la stirea principala pe acest subiect: "Mai baga 3 morti ca au mai crapat cativa."

Ok, astea-s mo(n)stre de dialog cinic dintr-o redactie. Dar sa ajungi sa expui moartea in toata splendoarea ei, sa ajungi sa faci trafic din corpul unui copilas care a fost torturat cu barbarie de o sadica, asta cum se cheama oameni buni? Imi venea sa iau pietre si sa ma opresc in fata sediului Realitatii lui Vantu sa sparg cateva geamuri si sa-i huidui.

Cat de jigodiii pot fi cei care au decis sa puna pe site-ul realitatea.net un film cu copilul ucis si torturat joi, cu close-up pe urechea sectionata si pe trupul ars cu tigara?? M-am uitat la primele secvente nu din curiozitate morbida (pentru Dumnezeu e vorba de un copil mort si torturat!!), ci pentru a vedea daca era imagine bruta sau blurata.

Era clar totul! Or fi pus nemernicii si detaliul cu penisul si testicule maruntite de bestia de asistenta? Tot ce e posibil, n-am putut sa ma uit!
Protestez vehement impotriva acestei profanari sinistre a unui cadavru in goana oarba si cretina dupa trafic? Huooo Realitatea.net!

PS: Piticule, esti in concediu sau te-a tampit caldura???

Pentru cei care nu cunosc subiectul, link aici.

Niciun comentariu: