vineri, 1 august 2008

(De) ce e de kkt la noi?

Vineri seara m-am indreptat zglobiu catre Fabrica. Chiar am promovat pe site-ul pentru care lucrez evenimentul de vineri, Pulse. Am ajuns pe la 9 fara, la 9 incepea piesa, conform programului. Am aflat cu stupoare ca intrau doar cei aflati pe o lista (lunga) de invitati si abia apoi, dupa epuizarea listelor, urmau sa intre cei care PLATEAU BILET!!!

In limita locurilor, fireste. Deci, cum sa numesc eu asta? Nesimtire? E prea slab, stiu, dar nu sunt zo.so sa scriu aberatii, deviatii si minciuni pe blog. Deci eu platitor de bilet trebuie sa astept sa intre cei cu invitatii si abia apoi daca am noroc intru si eu!! In orice tara civilizata e invers, cel care da banul e regele, cel care are invitatie sta la risc si se aseaza in limita locurilor.

Huo Fabrica, sa va fie rusine, este o mare magarie ceea ce ati facut! Si eu care credeam naiv ca este un loc civilizat, una din insulele de normalitate dezirabila. Evident ca nu am mai stat sa-mi verific sansa de a plati biletul si am plecat scarbit direct in Absinth Bar, unde mi-am stins amarul in alcoolul divin. Rusine!

Niciun comentariu: