duminică, 18 mai 2008

Nebunia de la Noaptea Muzeelor, in Bucuresti

Am mers la cateva muzee, sambata seara si am ramas surprins de numarul mare de oameni. M-am simtit ca la Paris, inainte de acest Revelion, cand petreceai ore sa intri la Orsay ori Pompidou. Ei bine, in fata muzeelor de Istorie, de Arta Nationala, Antipa, George Enescu, de Geologie etc. etc. erau cozi foarte mari. Multi, multi tineri care isi priveau orasul lor, Bucurestiul, cu ochiul curios de turist.

Am parcurs Calea Victoriei de la un capat la altul cu opriri la mai multe muzee. Am intrat pentru prima data in sala de concerte a Palatului Cantacuzino si am ramas mut de frumustea acelui loc micut care mi-a adus aminte prin decoratiuni de spatiul central al Galeriilor Lafayette. Mai multe detalii si fotografii de la Noaptea Muzeelor din Bucuresti, aici.

Niciun comentariu: