sâmbătă, 2 februarie 2008

Ei bine, da, Art Nouveau in Bucuresti la Palatul Cantacuzino - Muzeul Enescu





Sambata am mers la Palatul Cantacuzino - Muzeul Enescu. Era o restanta pentru ca nu apucasem pana acum sa intru in cladire, ci doar in curte de cateva ori. Am avut o mare surpriza inauntru, cand am citit pliantul. Intrarea in cladire este art nouveau, apropo de ce scriam aici pe blog acum catvea zile! Cladirea are o multime de elemente art nouveau, da la ferestre, la elementele decorative art nouveau din metal - inclusiv gardul si portile sale.

Apoi, mobila din casa lui Enescu este in mare parte in acelasi stil, insa nu am avut permisiunea sa fotografiez sifonierul si masuta de toaleta. Dupa cum va dati seama, scoteam pozele pe piata sii deveneam milionar in euro! Iata cateva fotografii din exterior. Mergeti sa vizitati Palatul Cantacuzino pentru ca este superb. Costa 4 lei, jumate din pretul unei cafele proaste pe care o bem prin centru. Nu uitati ca vizavi de Palatul Cantacuzino este Ceainaria Vasiliada despre care am mai scris pe blog.

Niciun comentariu: