vineri, 23 noiembrie 2007

Duminica: votez DA si PNL, merg sa-mi iau amenda la flash-mob si casc gura la Gaudeamus

Duminica am program incarcat: merg la voturi dimineata si voi vota "uninominal" o lista, merg in sala pentru vot referendum, merg la primaria lui Videanu sa-mi iau amenda pentru tulburarea linistii publice si apoi sper sa ajung la Gaudeamus.

De votat pentru Parlamentul European, o sa pun stampila pe PNL pentru Renate Weber si Daniel Daianu. M-am uitat si la celelalte partide si m-am luat cu mainile de par: ilustri anonimi si fetze hade! Nu sunt fan PNL, insa... cei doi sunt potriviti pentru Europa.

Apoi, merg sa pun stampila pe uninominalul lui Basescu, votand DA. M-a convins nu atat sistemul pe care il propune, cat un argument pentru a merge la referendum. Zice Base: Ok, avem o lege a uninominalului, dupa promulgare, da ce ne facem daca se da o ordonanta de inghetare a aplicarii legii Tariceanu inaintea parlamentarelor din 2008? Asa, cu un referendum valid, chestia asta nu se poata intampla!

Acu, sa ma explic cu amenda: merg cu un fluier in gura la un flash-mob in fata PMB pentru a protesta contra traficului sub orice critica, pentru santierele aberante, pentru asfaltul turnat an de an pe aceeasi strada - cu praf si blocare a traficului, pentru ca se schimba aberant borduri, an de an, in acelasi loc, PENTRU CA M-AM SATURAT DE SPAGILE PE CARE LE IA VIDEANU pentru ca firmele agreate de PMB sa-si poata bate joc de noi!!!!

UPDATE: Am mers cu fluierul la mine, insa lumea nu a raspuns apelului la flash-mob. Asa ca m-am ales cu o plimbare placuta prin Cismigiu, fara sa mai tulbur linistea publica a lui Videanu.

Iar la Gaudeamus, merg sa casc gura, nu cred ca mai cumpar ceva, ca nu mai am timp sa citesc nimic!

Niciun comentariu: